آخرین عناوین

جمعه 4 تير 1395-11:1 کد خبر:24207

آقایان نماینده، در عزل و نصب ها دخالت نکنید !

می خواهند بهترین فرمانداران مازندران را خداحافظی دهند تا "پایداری چی ها" نمایندگان دولت یازدهم شوند

به بعضی نمایندگان مجلس هشدار می دهیم در عزل و نصب ها و آمدن و رفتن فرمانداران دخالت نکنند در غیر اینصورت از بعضی ارتباطات پرده بر خواهد داشت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر، می خواهیم در این مطلب کمی صریح باشیم تا در حساس ترین سال سیاسی دولت تدبیر و امید ، شاید ! امید حامیان دکتر روحانی در مازندران تبخیر نشود.

براساس این گزارش ، در صورتیکه کمتر از یکسال دیگر انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد ، خبرهای خوبی از عزل و نصب ها در فرمانداری های بعضی شهرستان های مازندران به گوش نمی رسد.

شنیده ها حاکیست ، رئیس سابق یکی از ادارات شهرستان سوادکوه و عضو جبهه پایداری که در روز خداحافظی از مسئولیتش با صراحت به روحانی توهین کرد ، این روزها برای فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی گزینه شده است.

همچنین گفته می شود ، بعضی تحرکات برای بازنشسته کردن ارسطو قادری در فرمانداری میاندورود نیز انجام شده است تا پرچم دار فرمانداران موفق و کارآمد مازندران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری خانه نشین شود.

این تحولات در صورتی به گوش می رسد که اصلاح طلبان و حامیان دولت در استان مازندران بی خبر از آن ، به فکر برگزاری پرشور مراسمات بزرگداشت حماسه 24 خرداد بودند که در روزهای خوشحالی شان ، اعضای جبهه پایداری و بعضی مدیران ناکارآمد دستگاه های دیگر از فرصت استفاده و دندان خود را برای فرمانداری های سوادکوه شمالی ، میاندورود و سیمرغ تیز کنند و متاسفانه شنیده شده است بعضی مسئولان استانداری نیز در برابر آنها کوتاه آمده اند.

حال سوالی که پیش می آید این است ، چرا چندین معاون فرماندار در استان مازندران که از بدنه وزارت کشور نیز هستند و در 3 سال اخیر در راستای سیاست های دولت یازدهم ، کارنامه بسیار موفقی از خود بر جا گذاشته اند باید درجا بزنند ولی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ، سکان هدایت فرمانداری ها به عنوان مجری انتخابات به مدیران ضعیف دیگر ادارات سپرده شود که سابقه هیچگونه  کار اجرائی مهم را در کارنامه شان ندارند !؟

با صراحت می گوییم ، به بعضی نمایندگان مجلس هشدار می دهیم در عزل و نصب ها و آمدن و رفتن فرمانداران دخالت نکنند در غیر اینصورت از بعضی ارتباطات گزینه های مطرح با آنها در زمان انتخابات پرده بر خواهد داشت.

در این برهه حساس ، از استاندار مازندران و معاون سیاسی امنیتی استانداری انتظار می رود با تدبیر بیشتری ، تصمیمات خود را اتخاذ کنند و در آستانه انتخابات چاهی بزرگ برای حامیان دولت حفر نکنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :